Apivita 青瓜保濕面膜用後感


Apivita係希臘品牌,好多sis都勁讚佢o既mask好鬼好用,尤其係lee隻青瓜mask,話又補濕又香青瓜味,至啱夏天用咁話!我自己睇書都見到好多化妝編輯推介,搞到我真係唔試對唔住自己個隻咁!

咁我又去左搵下有無Apivita試用裝賣啦(我最鐘意試完先買貨裝),真係俾我係賣場搵到,成惠$20/1包,一盒好似係$240/1盒12包,專櫃價係$260/1盒12包。



開左包野用~出乎意料之外,點解係霜狀ga呢?係我心目中以為係啫喱狀(自己諗就當係),搽左上面感覺好水潤,香味真係唔錯,但係就唔係覺得十足十係青瓜味,好似夾雜住d膠味咁,唔係..係青瓜奶糖嘅味~嘿嘿!我敷住個mask周屋走不知幾自在,上下網咁又過左15分鐘,抱住超興奮嘅心情洗面,都唔算難洗~

洗完覺得d皮膚真係有水份吸收左,摸下鼻翼位都好軟熟,嗯~係啦~可以話係成塊面係軟熟左同補充左水份,但係就覺得佢係有少少似搽完面霜後個仲補濕感,總結係lee包青瓜mask真係做到補濕功效,但就唔係神奇效果law~但屬於好用產品之列!因為保濕效果都可以keep1日^_^

p.s.暫時我覺得最好用依然係舊愛(牛爾出品)嘅”小黃瓜清新舒緩面膜”同埋”玫瑰玻尿酸保濕精華面膜”,又平又好用!有時間會整理下D牛爾產品用後感放埋上嚟先~各位姊妹等下先

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()