close
Spring Heart-model.05假睫毛試戴效果

.................................
價錢:$18/1對假睫毛連1支膠水
購買地點:卓越
效果:睫毛頗柔軟及自然,有d似植左3D睫毛o既效果

.................................



Spring Heart-model.05假睫毛試戴效果感覺夠長夠自然!


尋日係細妹屋企發現在lee隻假眼睫毛~熟口熟面見過好多日本雜誌都有介紹過,咁我咪手多多拎左o黎試戴,你地睇到圖中o既我試戴其實係無”痴”到膠水ga,我只係將睫毛輕輕貼於睫毛線上,因為本身唔用膠水佢都會有少少咁多o既”痴”力,所以大家見唔到向下望o既效果(唔係會穿崩)哈哈!
 

 

lee隻係Spring Heart-model.05我覺得係全系列裡面最自然o既一隻,相信好多靚女們都可以戴得好睇又唔太誇張,我自己都走左去買左一對lu!colourmix都有得賣,但好似貴d~成惠$20大元!^_^

遲d會再同大家share戴假睫毛o既心得同過程,相信效果會比上面靚好多

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()