曾獲日本COSME化妝品大賞第一名的Chacott碎粉,是日本芭蕾舞團專用牌子,標榜防水防、防汗、防油脂!

試用色號:751(皮膚偏白人士使用)

KATY評分如下:
持久度:★★★★★
防油度:★★★★☆
防水度:★★★★☆
防汗度:★★★☆☆
清爽感:★★★★☆
修飾膚色:★★★☆☆
平滑度:★★★★★
質地細緻度:★★★★★
貼面度:★★★★★

一隻超高分數的碎粉,無論是價錢、質素、效果都No.1,以前用開ettusais同埋面具蜜粉;ettusais很滑很貼面但較為偏白及控油一般,而面具較平控油ok但稍有粉感;Lavshuca透明碎粉就夠薄但就無咩特別功效!

依家大熱天時,妝前防油功夫都已經做好,但通常化完妝幾個小時後T字位點都會出油,所以就找人代買這盒口碑不俗的CHACOTT FINISHING POWDER

收到盒碎粉時真係嚇我一跳,盒碎粉係170g,足足有成隻手掌咁大盒,即係等於17盒細size面具蜜粉or10盒Lavshuca碎粉,以$170可以有咁o既份量,真係好誇張,最後我同細妹一人一半,仲分左d俾朋友試~雖然大家膚色唔太一樣,但lee隻碎粉都可以match到~

我用左接近兩星期左右,發覺佢真係好貼面,好控油,好似今日咁,成三十幾度出左街幾個鐘頭,成身汗塊面發滾咁返到屋企,照下鏡都只係鼻哥有d令令地,其他地方依然仲係貼一貼,真係幾利害!

其實盒碎粉可以再平d~只係我太心急唔想等團購所以買貴左,最平係$140已經有一大盒,而日本就賣緊$101左右,有朋友過去日本就最好叫sis幫手帶幾盒返o黎,超抵用^_^
 
 
 碎粉大特寫

 VIVI雜誌內廣告展示


 顏色選擇


arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()