KATE-BK1試用報告

其實今日係COLOURMIX度左睇右睇、橫試掂試,好想買PU-1同埋GD-1,BK-1本來係次選,因為屋企實在太多類似o既顏色眼影啦!點知事與願違,PU1隻閃黑係帶紫紅色閃粉好似誇左D,而隻閃紫又好鬼靚,但係我覺得而家大住肚,搽晒閃紫驚會妖艷得滯,所以無選佢,而GD-1隻金色真係離晒譜咁靚..點知無晒貨┬_┬(哭!),半推半讓我又試買左..銀黑個盒BK-1,一路行返屋企一邊仲係度諗緊自己係咪應該買紫色呢~唉!因為隻紫色真係好靚..算啦~~



........眼影盤特寫↓.........


................試色圖表↓................


...........用色範圍參考↓...........

........效果圖參考,燈光唔夠~見諒!↑........

返o黎試過D質地~都唔錯,好出色同埋真係超級閃,效果真係幾好!以$101價錢有lee個效果,我自己就覺得幾抵玩^_^


......5款顏色↓.....


.............包裝盒底部說明↓............


我覺得lee類眼影盤真係好o岩D剛學化妝o既sis用,因為一盒多色,而且顏色已經為你配搭好,價錢合理之餘質地亦OK!

話時話..我驚我仲係會忍唔住走去買多盒~因為仲係心掛掛另外個兩款色@v@”


arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()