上星期係卓悅買左Borghese活膚礦物營養泥漿-淺綠色,真係幾好用,佢其實係深層清潔+保濕功效,開頭仲以為會係杰撻撻好乾身,原來佢係軟身~大概敷係臉上面2-5分鐘就洗得,又快又乾淨,敷個陣仲可以講野唔怕會裂,因為佢係唔會乾ga~唔錯唔錯!用左一星期左右,鼻哥d毛孔又真係乾淨唔少~但係就未夠完全徹底,不過效果已經好理想!

不過我開頭其實係想買深綠泥ga~好似清潔力強勁d,但係又驚唔啱我皮膚用,因為深綠泥好似係俾油性皮膚用,依家都仲係心思思想買埋試下效果,因為我主要都係想清走埋鼻哥餘下o既生還者,仲係有d係度~激死我


詳盡功效:蘊含豐富礦物成份的火山溶岩泥漿,具有紓緩緊張皮膚、增加彈性、軟化肌膚及減退乾紋的作用。保持皮膚彈性,達至深層清潔,去除過多角質,改善膚色及膚質的功效。補充足夠的水份與活力,大大減少皮膚上的乾紋及皺紋,令肌膚柔軟有活力。

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()