......................

氣味:★★☆☆☆(無特別味道)
推展均勻度:★★★☆☆(都幾易推)
服貼度:★★★★☆
透氣度:★★★★★
清爽感:★★★★★
修飾膚色:★★★★★

另外尚有粉紅、綠色、珍珠粉紅供選擇^_^






用後覺得調色功效超高,而且亦貼服及透薄,夏天用都好爽,但係佢寫住係珍珠閃爍紫色,但係我試左又唔覺我有咩野特別閃爍效果~奇怪!但就覺得較適合真係偏黃皮膚用,而皮膚深用lee支可能就會太白,真係要用就要試下再搽薄D,$52亦價錢合理,不過有D後悔買左紫色,因為我搽粉紅色應該會比較適合,因為我皮膚較白,如果我全臉用lee支粉底液我諗我會變左日本藝妓咁o既feel@_@,所以粉紅會令我面色較有紅潤感~想遮面紅的姊妹就要買綠色啦~總結係:我太心急,所以做錯決定買錯色(哭~~!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()