katykissbo 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()



今日準備出席宴會,當然要悉心打扮嚕!數小時以後才要出門,所以我將整個過程step by step拍下來放在網誌內share,但我竟然完成整個妝容、再出席宴會、再卸妝後才發現眉骨沒有掃光影~哈哈!想補影都不可能了~
 
 本來不打算披頭散髮給各位姊妹們看見,但為了顯示妝前妝後的對比,唯有破例放上來>w<,只此一次下不為例,希望不會嚇倒大家吧!化妝真是一種魔法~~~不得不相信!哈哈!

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

........全貼*假眼睫毛佩戴示範........
 
 用具一覽:
 
 1.假眼睫毛

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

 

Apivita 青瓜保濕面膜用後感


katykissbo 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()

上星期係卓悅買左Borghese活膚礦物營養泥漿-淺綠色,真係幾好用,佢其實係深層清潔+保濕功效,開頭仲以為會係杰撻撻好乾身,原來佢係軟身~大概敷係臉上面2-5分鐘就洗得,又快又乾淨,敷個陣仲可以講野唔怕會裂,因為佢係唔會乾ga~唔錯唔錯!用左一星期左右,鼻哥d毛孔又真係乾淨唔少~但係就未夠完全徹底,不過效果已經好理想!

不過我開頭其實係想買深綠泥ga~好似清潔力強勁d,但係又驚唔啱我皮膚用,因為深綠泥好似係俾油性皮膚用,依家都仲係心思思想買埋試下效果,因為我主要都係想清走埋鼻哥餘下o既生還者,仲係有d係度~激死我

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()


.................
質地:膏狀

味道:唔覺有味

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

其實我自己好少用遮瑕膏,托賴總算無咩野黑眼圈、斑斑之類嘅野要遮,所以對遮瑕產品無咩研究,但係因為之前學化妝要用,所以亂打亂撞俾我搵到lee隻OCTARD遮瑕膏,真係唔錯,估唔到遮瑕膏可以咁爽咁薄而又高遮瑕力,我試過上堂時用佢嚟幫我model遮住條眉,真係已經遮到八成,而用嚟遮唇線嘅效果都好好,又或者薄薄一層印於唇上蓋過整個唇嘅唇色亦無問題,因為佢一D都唔”立”,所以就算用係咀都好舒服又唔太乾,總之有一盒旁身就包無衰~哈哈!好誇張!



katykissbo 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()




......................

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()


曾獲日本COSME化妝品大賞第一名的Chacott碎粉,是日本芭蕾舞團專用牌子,標榜防水防、防汗、防油脂!

試用色號:751(皮膚偏白人士使用)

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()

Spring Heart-model.05假睫毛試戴效果

.................................
價錢:$18/1對假睫毛連1支膠水
購買地點:卓越

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()