.................
質地:膏狀

味道:唔覺有味

價錢:$38/sasa

.................
 
 

用後感:用o既時候覺得d泡泡比較杰身~但係都OK滑~臉上粉底、眼影、眉、胭脂已經按兩下就無左,但睫毛液就仲係洗唔走,最後按摩左成分鐘之後洗左佢,感覺係好啜手,但泡泡沖幾下就無晒,最後檢查睫毛液只能夠卸走4成左右(我係用kiss me極太睫毛液),但係就明顯見到塊面白左好多~我本身皮膚都算白~我問我老公我塊面好似係咪白左好多?佢話:係wor~塊面白到發光咁o既?,而且意外地發現~部份鼻頭同鼻翼o既黑頭突左出o黎~真係意外收獲(唔知關唔關我按左成分鐘事)!!
洗完面後1分鐘左右未搽野,面開始有少少拉緊~因為有d乾o既感覺~lee個時候我就照平常step搽番爽膚水→美白精華→保濕乳液~再照鏡時皮膚就恢復本來膚色lu~所以我覺得基本上只係只洗面膏留左層野係我面度而且~呃我o既!

當日評語:唔會再用佢o黎落妝、洗面(因為對混合性皮膚o既我o黎講~乾得滯),但係就會用o黎俾我個鼻專用~洗黑頭~睇下一排會唔會真係有效先

幾日後再評:用用下又覺得D毛孔乾淨左~加番佢一分先!
推介度:㊣㊣㊣+㊣(最高六個㊣)

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()