我本身d頭髮好鬼大把~鬼死咁厚,仲要加埋天生鬆散嘅捲曲髮,一向都較難打理~所以成日都會試下新產品睇下有咩好野啱我用:)

最近又可以試下新野啦~無意中係網上面見到介紹[潘婷三重深層修護膜]獲大測試之冠,用分析之類嘅機器證實佢真係可以令頭髮更柔順、更滑同埋夠補濕~同時原來幫我地修補埋頭髮tim~見到佢咁好成績,我都走左買返支試!



我愛嚟當護髮素用,用完之後~覺得洗個陣時又唔係好滑bor~不過當我吹乾左d頭髮之後就唔同晒~真係幾滑下,而已香味亦好好聞,都唔錯!

如果大家要買不妨先去超市睇下格下價先~因為實在差好遠,支野本來$39左右,我係百佳竟然俾我用$19買返屋企,真係誇張

分享完畢

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()