youtube:https://www.youtube.com/watch?v=C3pLJD_wIDk

2018年第一天做什麼?

IMG_6494.JPG

倒數後回家安排好孩子上床睡後,第一件事就是開始佈置小賢的生日會!

每年一到兩個仔生日都會想搞下新意思,諗下佈置咩野主題好,諗下有咩野係佢地最鐘意,不過細佬係1月2日出生,依個先係大難題,因為搞完聖誕party、再到除夕party、接住就係細佬b生日會,依兩三年經驗話我知,最少都要在1個月前準備,咁樣先可以滿足到我依個花臣媽咪,搞到我心目中想要的生日會,所以呢…今年都有提早少少訂蛋糕,裝飾就係1個月前揀好買定先,其他訂食物之類的就真係臨急買,一大班小朋友例牌要有壽司,零食當然亦唔少得啦~哈哈!

而主要仲買左euro gogo的外賣,平日去開覺得食物質素唔錯,所以咁多年來,都訂個幾次派對食物,只係估唔到我今次急成咁,個生日會仲有個半鐘頭就開始,我去上水間分店即場落單11人份量食物,20分鐘就包好晒俾我,快到呢~

TB1WNOxPFXXXXcvXpXXYXGcGpXX_M2.SS2-2.jpeg

最後就係最多人問的佈置,由於永遠只有我一個人佈置的關係,亦要係有限時間內完成,所以都會盡量簡單但係又自己搞得掂的裝飾,佈置的部份淘寶搞掂晒!雙11時買落所以仲平d!下面再同大家分享連結啦~~

IMG_6527 3.jpg

小賢咁快又3歲~(皓少今年生日已經11歲了

IMG_6533.JPG

每年都想有人幫我拍好這張生日全家幅

謝謝sze姑姐幫手啦!!

IMG_6545 2.JPG

沒有邀請太多人啦~因為1月1日感覺大家都在忙著準備不同的事情

所以只請了表兄弟姐妹一起來慶祝

但小賢已經很開心啦

IMG_1005.JPG

唱完生日歌!沒許願就吹掉蠟燭了~哈哈!

IMG_6573.jpg

小王子的蛋糕我覺得很美

因為你就是媽媽的小王子啦!

不過這個藍色色素真的…好恐佈(吃完你會變了藍色咀巴)

IMG_6575.JPG

還堅持要自己切蛋糕

(生日會的程序十分純熟,可能因為上學後每月都有一次生日會的關係吧)

IMG_6582.JPG

 

IMG_1011.JPG

IMG_1016.JPG

IMG_1034 3.JPG

兩兄來個合照吧!

長大了再看照片應該會有點小感動啦(那個應該會是我~哈哈)

IMG_1035.JPG

 

IMG_6629 2.JPG

 

♥派對佈置/(淘寶)

美国队长套餐儿童生日派对装饰 link

 

♥派對佈置/(party time)

桌墊、反斗車王汽球、杯碟及片尾裝飾用品、印水紙

銅纙灣時代廣場13樓Shop no. Suite 1301A

 

♥派對餐單/euro gogo(自取)

https://www.eurogogo.com/set

自從申請左張會員card我係無帶過出街,記得有帶係會有折架…

 

♥生日蛋糕/簡品堂 Fresh Fresh(小王子)

覺得唔太鐘意糖霜蛋糕,得個睇字又唔會食,依個有個星星燈同小王子公仔食完蛋糕可以要返,個款整體又幾靚,就係藍色色素真係會食到變左藍色咀囉!哈哈!

店地址:粉嶺一鳴路15號碧湖花園地下高層30A號舗

arrow
arrow
    全站熱搜

    katykissbo 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()