KATE-BK1試用報告

其實今日係COLOURMIX度左睇右睇、橫試掂試,好想買PU-1同埋GD-1,BK-1本來係次選,因為屋企實在太多類似o既顏色眼影啦!點知事與願違,PU1隻閃黑係帶紫紅色閃粉好似誇左D,而隻閃紫又好鬼靚,但係我覺得而家大住肚,搽晒閃紫驚會妖艷得滯,所以無選佢,而GD-1隻金色真係離晒譜咁靚..點知無晒貨┬_┬(哭!),半推半讓我又試買左..銀黑個盒BK-1,一路行返屋企一邊仲係度諗緊自己係咪應該買紫色呢~唉!因為隻紫色真係好靚..算啦~~

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()



甲片設計*春夏三色雪糕
自家設計甲片~純粹興趣

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()

30分鐘指甲大變身~$29有水晶甲效果~假甲片超方便

早幾日係SASA買左盒$29假甲片~一共有20隻甲片加埋一支膠水,估唔到整左出o黎o既效果又唔錯bor!!我本身好鐘意自己設計甲藝,但係因為而家有左BB6個月~所以一路都無我油指甲..而家整假甲又幾鬼滿意~D膠水真係好實~一定唔會易脫落~不過要卸甲就要用卸假甲用o既卸甲水先得啦!大概可以玩20日左右啦!保養得好咪再耐d law~^_^



katykissbo 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()



所需用品:凡士林、保鮮紙、熱毛巾


方法:

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()

我本身d頭髮好鬼大把~鬼死咁厚,仲要加埋天生鬆散嘅捲曲髮,一向都較難打理~所以成日都會試下新產品睇下有咩好野啱我用:)

最近又可以試下新野啦~無意中係網上面見到介紹[潘婷三重深層修護膜]獲大測試之冠,用分析之類嘅機器證實佢真係可以令頭髮更柔順、更滑同埋夠補濕~同時原來幫我地修補埋頭髮tim~見到佢咁好成績,我都走左買返支試!


katykissbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

想清走晒D黑頭,都唔係無辦法,不過就睇下你夠唔夠耐性同恆心啦!同大家分享下我自己、BE SIS及網上搜集綜合得來的方案,希望對各位愛靚SIS有用吧!

大前題:自己keep住做清潔、補濕、控油功夫,令皮膚水油平衡,保持皮膚乾爽呼吸!

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()

真正的美白常識及謬論破解
問:美白產品真係可以美白?
答:其實好多美白用品都係防曬用品,真正具有美白功效的是麴酸(Kojic Acid)、果酸(AHA)、水楊酸(BHA)和維他命C等可以淡化皮膚黑色素或含有去死皮成分。

katykissbo 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

FreshKon暫時是我試過最舒適的黑CON之一,含水量有55%,弧度是8.6,配戴時間是一個月即棄型,一般韓國大眼CON都只有38%含水量,我個人來說~真的是十分辛苦,眼睛短時間就滿佈紅筋,之前買過的韓國CON都被我擱置一旁了,真的很浪費..




katykissbo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()